Departmane Namayesh

دپارتمان هنرهای نمایشی

قبل از معرفی دپارتمان هنرهای نمایشی بهتر است تعریف دقیقی از هنرهای نمایشی را بدانیم:  هنرهای نمایشی شکلی از هنر است که برخلاف هنرهای پلاستیکی، هنرمند در آن با استفاده از بدن و فیزیکِ خود در وهلهٔ نخست و سپس بهره‌گیری از امکانات دیگر به خلق هنر خود می‌پردازد. اصطلاح «هنرهای نمایشی» برای اولین بار در سال ۱۷۱۱ در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گرفت. (برای مجموعه‌ای از هنرهای دیداری متکی به بازیگر)

از این رو آموزشگاه آسمان شب جهت ترویج هنر و ادای دین به جامعه هنری و هنردوستان گرامی، تصمیم به برگزاری دوره های مربوط به گروه هنرهای نمایشی (از خوشه فرهنگ و هنر) نموده است.

از جمله دوره های آموزش در دپارتمان هنرهای نمایشی می توان به این موارد اشاره نمود: دوره آموزش فیلمبرداری. تدوین فیلم. بازیگری. کارگردانی. فیلم نامه نویسی. طراحی صحنه. دوبلوری. صدابرداری استودیو و همچنین نوازندگی در تمامی شاخه های موسیقی. (مانند: نوازنده ساز کوبه ای تمبک. نوازنده ساز کوبه ای دف. نوازنده گیتار الکتریک، نوازنده درامز و غیره)

جهت مشاهده لیست کامل رشته های این شاخه (دپارتمان هنرهای نمایشی) روی لینک زیر کلیک کرده تا علاوه بر مشاده عناوین، بتوانید سرفصل هر رشته را نیز مشاهده نمائید.

صفحه مربوط به لیست رشته های گروه هنرهای تجسمی – سازمان فنی حرفه ای کشور

هنرجویان این دوره ها پس از کسب مهارت های لازم می توانند به راحتی جذب بازار شده و از تخصص خود بهره ببرند.

جهت ثبت نام می توانید با شماره تلفن ۵۵۴۶۱۸۳۶ (۰۳۱) تماس بگیرید.