درباره ما (موسسه آموزشی فنی و حرفه ای آسمان شب)

مجتمع آموزشـی فنـی حرفـه ای آسمـان شـب با تامین فضـای کاربـردی مناسب و تکمیل زیر ساختهای آموزشی لازم در سال1397 موفق به اخذ موافقت نامه اصولی در رشته های هنرهای تجسمی ، هنرهای نمایشی ، فناوری اطلاعات‌ ، گردشگری و بیش از 100 حرفه زیر مجموعه رشته ی فوق گردید. این مجموعه آموزشی با هدف توسعه و کاربردی نمودن آموزش و ارتقاء سطح کمی و کیفی صنعت و هنر تاسیس شده است. خوشبختانه در حال حاضر این موسسه به عنوان یکی از آموزشگاه فنی با کارگاه های مجهز و کاملا به روز رسانی شده توانسته است نقش موثری در آموزش داشته به طوری که امروز جایگاه این قبیل آموزش ها در نظام آموزش فنی حرفه ای کشور غیر قابل انکار می باشد.

از جمله اهداف آموزشگاه آسمان شب ، میتوان به فراهم نمودن شرایطى متمایز و تعلیم هنرمندانى خلاق و توانمند که قادر به فعالیت جدى و کسب درآمد در صنعت عکاسى ، تصویربردارى، تدوین، میکس و مونتاژ و هنرهاى دیجیتال باشند، اشاره نمود. برگزارى دوره هاى آموزشى به صورت تئورى و کارگاهى در فضاى مناسب در رشته هاى ذکر شده و استفاده از تجارب اساتید خلاق از جمله مزایای آموزشی این مجموعه میباشد.آسمان شب با متمایز نمودن شیوه ى آموزش هنرهاى تصویرى از حالت کلاسیک، تئورى و غیرکاربردى ، به شیوه صحیح، اصولى، پویا، خلاقانه و کاربردى سعی در تسریع جذب هنرجویان به بازار کار را داشته و تلاش میکند هنرجویان عزیز در حداقل زمان با بهترین کیفیت ممکن به نتیجه ى مطلوب در این راستا دست پیدا کنید.

مدیریت این مجموعه جهت رفاه حال اساتید و هنرجویان، وسایل مورد نیاز از جمله کامپیوترهاى پیشرفته، دوربین هاى حرفه اى، انواع لنز و فیلتر، آتلیه با تجهیزات کامل نورپردازى و تصویربردارى، آخرین ورژن نرم افزارهاى مرتبط و کتب و لوح های فشرده آموزشى لازم را در اختیار هنرجویان و نوآموزان قرار مى دهد. هنرجویان پس از اتمام دوره هاى آموزشى ، مدارک رسمى مورد تایید با کد استاندارد بین المللى را از سازمان فنى وحرفه اى کشور دریافت مى نمایند.

لازم بذکر است کارآموزان این موسسه در کلیه رشته ها باعث افتخار این مجموعه میباشند و تلاش و پشتکار این عزیزان در حرفه آموزی و ورود به بازار کار قابل تقدیر است.