ذخیره کردن ویدیو کامل شده و خروجی گرفتن از پریمیر پرو

برای خروجی گرفتن از پریمیر پرو در نرم افزار Premiere Pro ، به File> Export> Media بروید. همچنین می توانید کلید میانبر Ctrl + M را روی کامپیوتر یا Cmd + M در سیستم عامل اپل یعنی Mac فشار دهید. هنگام انجام این کار اطمینان حاصل کنید که فرآیند مورد نظر برای ذخیره انتخاب شده است.

ذخیره ویدیو کامل شده در نرم افزار Premiere pro – تنظیمات ذخیره

با این کار پنجره تنظیمات مربوط به ذخیره کردن فایل برای شما ظاهر می شود. در این پنجره، قبل از ارسال فایل  به Media Encoder برای ذخیره نهایی، تنظیمات مورد نظر خود را برای این فیلم انتخاب کنید و یا می توانید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید.

اولین چیزی که هنگام خروجی گرفتن از پریمیر پرو باید به آن توجه  کنید، این است که ویدیو کجا ذخیره می شود و چگونه مشاهده می شود.

آیا قرار است در YouTube و Vimeo بارگذاری کنید؟

آیا فیلم را فشرده می کنید تا بتوانید آن را به راحتی برای مشتری ارسال کنید؟

آیا برای یک ارائه در کارشناسی ارشد از آن استفاده می کنید؟

هدف مورد استفاده از فایل در تصمیم گیری در مورد تنظیمات بسیار مهم است. تعداد زیادی از ایستگاه از پیش تنظیم شده های مفید که قبلا با Premiere Pro و Media Encoder نصب شده اند وجود دارد.

تعداد زیادی تنظیمات پیش فرض برای مقاصدی که در نظر دارید وجود خواهد داشت که می توانید از این تنظیمات از پیش فراهم شده استفاده کنید.

ذخیره کردن ویدیو کامل شده و خروجی گرفتن از پریمیر پرو

خروجی گرفتن از پریمیر پرو – تطابق تنظیمات و تنظیمات پیش فرض

اگر می خواهید این تنظیمات سفارشی را دور بزنید و از تنظیمات دلخواه خود استفاده کنید، می توانید در بالا گزینه Match Sequence Settings  را انتخاب کنید.

تنظیمات ذخیره کردن دقیقا با موارد دلخواه شما مطابق خواهد شد و تنظیمات جدید شما برای ذخیره فایل اعمال می شود، با این وجود استفاده از این تنظیمات توصیه نمی شود زیرا بسیاری از مقاصد مورد استفاده به کدک های خاص و رایج نیاز دارند تا فایل اجرا شود.

تنظیمات پیش فرض:

برای مثال ما با استفاده از نرم افزار قصد داریم از ویدیو در YouTube استفاده کنیم بدین منظور از تنظیمات پیش فرض برای این امر استفاده می کنیم که بهترین تنظیمات ممکن را برای ویدیوهایی که در YouTube و Vimeo استفاده خواهند شد اعمال می کند.

بهترین تنظیم برای پخش وب کدک H.264 است. بنابراین، فرمت خود را به عنوان H.264 انتخاب خواهیم کرد.

این فرمت همچنین رایج ترین کدک ذخیره فیلم از طریق Premiere است. برای ۹۰ درصد ذخیره فایل های ویدیویی، از H.264 استفاده خواهید کرد.

ما یکی از تنظیمات پیش فرض را انتخاب می کنیم که با فایل ما مطابقت حداکثری را دارد. ویدیو ما از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۲۳٫۹۷۶ برخوردار است.

روی نام خروجی کلیک کنید تا نام خروجی فایل تصویری که می خواهید ذخیره شود، مشخص شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نامگذاری صحیح یک پرونده، این مقاله (لینک) را بررسی کنید.

صدا و ویدیو را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود فایل نهایی شمال صدا و تصویر باشد.

ذخیره ویدیو نهایی در نرم افزار Premiere pro – عمق حداکثر ، Bitrate encoding

  • عمق حداکثری: برای نتیجه حداکثر عمق، بر روی گزینه Render  از قسمت Maximum Depth کلیک کنید
  • Bitrate encoding: تنظیمات Bitrate encoding را به VBR و ۲pass تغییر داده و سپس بیت ریت مورد نظر خود را به سمت اندازه فایل انتخاب شده خود بکشید. حداکثر بیت ریت خود را به اندازه دو برابر بیت ریت هدف انتخاب کنید.

حالا می توانید یکی از دو گزینه queue یا export را برای ذخیره فایل و خروجی گرفتن از پریمیر پرو انتخاب کنید، queue شما را به قسمت انکودر برده که ادامه پردازش را به صف یا queue واگذار می کند.

خروجی گرفتن از پریمیر پرو –  Media Encoder

خب، حالا تنها کاری که نیاز است برای ذخیره در نرم افزار پریمیر پرو انجام دهید این است که دکمه سبز رنگ را در بالا فشار دهید.

با این کار می توانید چندین سکانس Premiere Pro را همزمان به صادرات اضافه کنید.

این گزینه همچنین به شما امکان می دهد تا در حالی که Media Encoder در پس زمینه کار ذخیره فایل را انجام می دهد بتوانید به کار در نرم افزار ادامه دهید. این روش ذخیره ای است که من اغلب از آن استفاده می کنم تا از اتلاف وقت جلوگیری کنم.

تبریک میگم شما ویدیو کامل شده خود را ذخیره کردید.

خروجی گرفتن از پریمیر پرو در نرم افزار Premiere pro – ذخیره کردن تنظیمات

اگر به صورت مداوم تنظیمات خودتان را برای خروجی گرفتن از پریمیر پرو استفاده می کنید می توانید آنها را به عنوان یک تنظیمات پیش فرض ذخیره کنید.

برای این کار از دکمه کنار گزینه ذخیره استفاده کنید و یک اسم برای تنظیمات خود انتخاب کنید. حالا می توانید از تنظیمات خود در آینده به عنوان یک تنظیم پیش فرض  هنگام ذخیره ویدیو در پریمیر استفاده کنید.

همانطور که دیدید خروجی گرفتن از پریمیر پرو بسیار ساده است. همچنین اگر می خواهید ذخیره آسان تر باشد، می توانید فایل های اضافی خود برای خروجی را در همان قسمت Media Encoder  به فایل اضافه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵