فلاش متر چیست؟

فلاش متر يك نوع متر نورى است. بعضي از مترهاي نور فقط نور مداوم را اندازه گيرى ميكنند و برخى از نور سنج ها تنها نور فلاش را اندازه ميگيرند.دوربین خود را به تنظیمات دلخواه تنظیم کنید. به عنوان مثال، 100 ISO، 1 / ​​125th ثانیه و f / 8. این تنظیمات بسیار معمولی استودیویی است.یک شات گرفته شده مثل این بدون فلش همه سیاه است. به این معناست که نور محیط هیچ نقش ایفا نمی کند. اگر نه، به 1/200 ثانيه برويد..

پایین نگه داشتن دکمه MODE، تنظیم متر خود را به فلش حالت اندازه گیری (نماد رعد و برق، نه نماد خورشید، که اندازه گیری محیط است). اکنون متر شما فقط به فلش واکنش نشان می دهد. متر را به 100 ISO و 1 / 125th ثانیه تنظیم کنید.متر را تنظیم مجدد کنید – اکنون دیافراگم “0” را می خواند.چشمک می زند

ارزش را بخوانید. اگر مقدار بالاتر از f / 8 باشد (به عنوان مثال f / 11)، قدرت فلاش را کاهش دهید یا فلاش را دورتر بگزاريد. اگر متر به پایین (به عنوان مثال f / 4) خوانده می شود، سپس قدرت را افزایش می دهد و یا نزدیک تر می شود.

هر نور را به صورت جداگانه اندازه بگيريد و اجازه می دهد که آن را (به عنوان مثال دو چراغ که هر دو می گویند f / 5.6 به شما در مجموع f / 8، اگر نور از هر دو بازدید موضوع است.).

فلاش متر چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵